- en jag hemma i förtid på grund av ofrivillig avgång

skulle ha slutat jobba på måndag egentligen ju, men nu är jag hemma. kommer ni ihåg min hand som jag hade så ont i för en månad sen, eller, lite mer än en månad sen? har fortfarande ont, och måste nog ta mig iväg till doktorn och kolla upp det här. jobbat sen i tisdags med ond hand och burit massor med tallrikar, vilket inte gjort saken bättre.
idag blev jag tillfrågad hur jag egentligen kände med handen, och då började jag gråta. sådär stabil med andra ord.
jag fick åka hem med order om läkarbesök och ett krya-på-dig.
nu sitter jag bland flyttkartonger, dock i en soffa, helt själv, och väntar på att det ska bli imorgon då min älskade kommer hem. jag behöver honom nu. fy fabian vad ynklig jag känner mig, men jag gillar nog inte det här med att vara borta länge utan kramar. är nu ledig fram till tisdag den 21a, och det vore skönt ifall handen kunde bli bättre tills dess. men innan det ska jag njuta av en famn och bara tycka om. det ska jag. så blir det.

tröttheten har övertagit mig, men det blir nog lite läsande innan jag slocknar, hoppas på det iallafall.
lär vakna kvart över sex imorrn, som de senaste morgnarna, men den här gången får jag somna om. det blir skönt.

hoppas ni hittar tillbaka till bloggen, jag är rätt värdelös - det vet jag. men en kommentar då och då är fortfarande på sin plats. =)
sov gott och ha en fortsatt trevlig lördagskväll*

Kommentarer
Postat av: -Milly-

Vilken underbar blogg du har! ♥



Ska vi kanske följa varandra via bloglovin'?

Kram! ♥

Postat av: -Milly-

inga problem :)

jag har lagt till dig nu..



allt bra med dig idag?

2009-07-12 @ 14:40:05
URL: http://memilly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback