- med kvällssolen i ögonen och måsar som sällskap



det här med balkong är inte alls fel. jag kan sitta och fota hur mycket måsar jag vill, för de är överallt. är ett jäkla liv, framförallt på morgnarna, men så här på dagen/kvällen kan det också vara full fart. har blivit lite bilder idag, dock är mitt gamla sigma-objektiv lite för långsamt för att fota de runtflygande måsarna ibland, men för det mesta hänger det med. längtar tills jag kan köpa ett riktigt ordentligt zoomobjektiv, och ett riktigt macro, måste bara spara ihop några tusen först, och det är väl inte prio ett heller. men om några år kanske =)
nu håller duvorna igång också, så man behöver väl aldrig riktigt känna att det är allför tyst.

kvällssolen har hittat till balkongen, även om den får fajtas lite mot envisa moln. här sitter jag, med termosen bredvid mig, en ny bok jag börjat läsa, och lite korsord. det är skönt att vara ledig. imorrn får jag nog ta tag i läkarbesöket, och sen lite flyttkartonger, måste ju bli klar någon gång.

snart kommer han hem, han med stort H, mys.
hoppas ni har/får en fin kväll*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback