- så blir det så här med ett uppehåll..igen..

det är ju typiskt va...nu går jag på och jobbar idag, och då blir det antagligen ingen bloggning på en vecka, kommer ju hem först på måndag. så idag bär det av till tyskland, och på torsdag, och på lördag...man är ju tysk på halvtid..
sitter på balkongen under en filt och är inte alls ledsen över att det är dåligt väder nu när jobbet stundar, hoppas bara inte det blåser alldeles för mycket där ute på det blå...inte för att jag inte har varit med om det nästan värsta blåsvädret, men med tanke på vad jag jobbar med kan det bli svårt att sköta sitt arbete ordentligt ifall det skulle blåsa.

har fortfarande ont i min hand som jag stukade för en månad sen, inte alls så bra. men det finns värktabletter - wihoo..

blir till att packa upp lite grejer idag igen, hämta tvätten snart, och sen packa väskan.
ha en fin dag, en fin vecka, och en fin helg - så hörs vi igen nästa vecka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback