- tur att man har ett snyggt armband iallafall..



har varit hos doktorn. gick iväg till akuten eftersom att de på vårdcentralen inte har några tidsbokningar på sommaren.
det gick fort, och jag har inflammation i handleden - ajaj. så jag har fått meducin som jag får ont i magen av - ännu mer ajaj. men så är det. nu måste jag hitta något bra att äta till lunch så att jag inte får megaont i magen.
älskling, om du läser det här, bli inte förvånad ifall du hittar mig i framåtstupa sidoläge när du kommer hem ikväll. det här blir en kväll med djävulusisk magont. looking forward to it.

annars har jag inte så mycket att berätta. borde packa upp lite kartonger idag, har trots allt EN hand som fungerar.

hoppas ni har en fin dag*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback