- god förmiddag första juni sommar och en solig dag

vi har varit bortskämda med fint väder i helgen, och så verkar det vara även idag. dock hörde jag att regnet skulle komma in imorrn, och det är klart att man inte ska få vänja sig vid nåt sommarväder än inte. typiskt.
helgen har varit fin på alla sätt och vis, och då just där önskar man att det aldrig tar slut, det skulle alltid få vara så.

måndag idag och ny vecka har startat. den här veckan med första tentan på ett halvår, och ångest upp över öronen. det finns inget alternativ, jag måste klara de nedrans tentorna den här gången, annars blir jag knäpp. jag klarar inte av att ha känslan av något som gnager inne i huvudet, jag vill känna mig fri och färdig.

två veckor, på dagen, kvar tills jag börjar jobba för sommaren. ska bli skönt att komma igång, och det blir lagom med ett femdagarspass. tur det inte är sju veckor som sist iallafall, det skulle dra för mycket i hjärtat..

nu ska jag ut i solen och plugga. elteknik - oh how I love it..


Kommentarer
Postat av: Viktoria

härligt med solen nu!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback