- god förmiddag söndag och ett gråmulet kalmar

jo, jag är ju fortfarande kvar i den här stan. men halva tiden har gått, och bara halva kvar. på onsdag åker jag hem igen. hem till göteborg och hem till mitt ♥. sen blir det nyköping och familjen på torsdag. det längtar jag också efter.
igår pluggade vi så himla länge, att jag kände mig totalt mosad i huvudet. vet inte hur många timmar vi satt och försökte trycka in reglertekniken i huvudet, blev bara mer och mer irriterad, kände mig mer och mer värdelös, så till slut ville jag bara sova.. men vi piffade upp oss och cyklade hem till en vän till lilla J, där vi var några stycken och såg på fotbollen. träffade min kära vän från nyköping som jag har träffat alldeles för lite trots att vi bott i samma stad. efter fotbollen som var en skitmatch, stack vi ner till larmtorget och tog oss några glas vin. sen blev det en french hot dog innan vi stack hem och fullkomligt däckade i sängarna.

nu har jag druckit en kopp kaffe, och det är alldeles strax dags för att börja mosa huvudet igen. tentan imorrn.

ha en fin söndag*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback