- inte fasiken hjälper det att plugga när man pluggar på fel saker

nu har vi precis kommit hem från sista tentan, vi stegade ut precis en timme efter start, och med tunga stampande steg. vi trodde att läraren som skrev tentan förra veckan var ute och cyklade och bara ute för att kugga oss.. tji fick vi. om han förra veckan ville kugga oss, ville läraren idag ha ihjäl oss. fasiken. vi har pluggat som tusan och kollat igenom gamla tentor, men det räckte inte, för tydligen skulle vi plugga på sånt man läser på en helt annan nivå av kursen. man kanske skulle vara sjöingenjör för att klara den här tentan. ja, jag tror det. är jag dum i huvudet? nej, det är jag inte. är läraren dum i huvudet? ja, det är han .
så resultatet av den här tentaperioden blir 2/3. två klarade och en kuggad, för den som skrevs idag är inte klarad på långa vägar. kul, kul att åka tillbaka till kalmar i höst igen och skriva om den här lilla skiten. fasiken, dagen började inte bra.
jag vill tröstäta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback