- nackspärr och en sol som skiner trots att det var utlovat regn

det är klart som tusan att jag ska gå och få nackspärr nu också. trodde jag skulle kunna sova bort det igår, men icke sa nicke, den sitter kvar. ska erkänna att det inte är speciellt skönt. kan inte vrida mitt huvud till höger, vilket är frustrerande eftersom jag är så nyfiken och vill se mig omkring hela tiden. jaja, får ta en ipren och se ifall det släpper lite, för det har jag läst att man kan göra.

solen skulle ju inte skina idag sa dom. men det gör den ändå, och ingen är gladare än jag.. eller - det kanske det finns nån som är det i detta land, men jag är väldigt glad. =) dock blir det inte så mycket uteaktiviteter idag. måste plugga till tusen, och packa väskan eftersom det bär av till Kalmar imorrn. däremot ska jag in och "kaffa" i stan klockan tolv. det blir gott!

oh, vi spelade beach volley igår, och det var sjukt kul! har inte spelat sen jag gick på högstadiet tror jag, så det var på tiden. men sautan vad det gick bra ändå, och som sagt var så var det hysteriskt roligt. vann inte en enda match, men va fasiken, det gick bra ändå.

nåja, det var en ipren jag skulle ta ja.. hoppas värken släpper snart..

ha en fin dag mina vänner*

Kommentarer
Postat av: sannie

ha en fin dag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback