- och hon nös och hon frös, stackars gumman hade snuva

jag känner mig fortfarande ynklig. det kliar så oerhört i näsan, och jag hittar inte min nässpray heller, typiskt!
fick dock sova till elva idag, vilket var behövligt. nu är det bara resten av dagen kvar som ska fördrivas. jag orkar ju liksom inte springa ett maraton eller städa lägenheten, så då får jag hitta på något annat. dagens göromål blir nog läsa bok, lösa korsord och sova lite mer. låter bra det. kanske gå till affären och handla lite, vi får se.

hoppas ni mår bättre än vad jag gör, och jag önskar er en fin dag.

Kommentarer
Postat av: Emma

Stackare. När jag hade lunginflammation passade jag på att fixa lite album - sånt som inte är för ansträngande men som ändå aldrig hinner annars ;)Krya på dig

Postat av: Anonym

lilla gumman... hoppas du snart blir friskus! pussss

2009-06-16 @ 18:48:13
Postat av: emma

lilla gumman... hoppas du snart blir friskus! pussss

2009-06-16 @ 18:48:26
URL: http://misslilstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback