- oh jag är så het i mina nya lockar men jag har en trollnäsa



var som sagt på besök hos frisören idag, och det känns alltid lika lyxigt. klippte inte så mycket, utan toppade mest, plus tunnade ur luggen. känns bra. hon gjorde ordentliga lockar på mig, men med tanke på mitt bångstyriga hår, är de inte så fina längre.. aja. jag fick känna mig fin ett litet tag iallafall.

har varit på examensceremoni och känt mig stolt över mina vänner som lyckats ta sig igenom tre och ett halvt år på högskolan, nu är de lärare. det hade jag också varit idag ifall jag hade fortsatt..

har nu intagit sängläge och försöker plugga, det är fasiken inte roligt alltså .jag har sagt det förr, men jag kommer inte sluta säga det förrän det är över. jag gillar det inte.
ska fira mina vänner lite mer om nån timme, men för min del blir det en rätt lugn kväll, för jag måste verkligen se till att vara pluggbar ordentligt imorrn så jag blir av med tentorna. så är det, hur tråkigt det än må vara.

hoppas alla har haft en fin dag och att ni får en bra kväll

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så söt sis , du blev verkligen jättefin

vi måste nog höras snart känns bara som jag vill prata vet inte om vad men bara prata.

Vi hörs puss älskar dej

2009-06-05 @ 22:47:02
Postat av: emma

Söt som scoker! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback