- det går bättre

tänk att man kan bli trött av att man har för lite att göra om dagarna, det känns lite ofattbart måste jag säga. men så verkar det vara iaf, för trött är jag. fast det kanske mer handlar om att man blir seg. i vilket fall som helst, nåt av sakerna är jag.
nu är det visserligen kväll, så å andra sidan är det väl okej att vara både trött och seg.

har inte hänt så mycket idag som sagt, hade tur som hade kärleken hemma ända fram till lunch, är mycket roligare så. sen fick jag klara mig själv några timmar, och gick en promenad och uträttade några ärenden.. lämnade in mina stövlar för att de måste klackas om...av någon anledning har jag lyckats få in klacken i klacken.. det är ett hål i mitten av klacken, där det man ska gå på har åkt in.. inte lätt att förklara, men så är det.. hur intressant det nu är att få reda på. =)
men så har jag också insett att det är ungefär lika jobbigt att gå till skomakaren och förklara sig som att gå till ungdomsmottagningen och förklara sig.. haha!

var en sväng och kände lite på min dator to be, oh den är ljuvlig. snart slår jag slag i saken, i och med den eventuella framtida inkomsten.. underbart!

nu blir det kojen.

natti*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback