- suck och pust..

jag har insett att jag flyttar snart. jag tror det iallafall. dock kommer nog den dagen komma då jag sitter här i ett hörn, eller mitt på ett tomt golv, och lipar. tänk när jag ska lämna ifrån mig nyckeln och aldrig mer kunna komma in i min lägenhet. antingen blir det en enorm frihetskänsla, eller så kommer jag bara bli ledsen. men det återstår väl att se, inte mkt jag kan göra nåt åt nu iaf. =)

håller fortfarande på och städar/packar. åker om några timmar, men skulle nog helst vilja ha hela helgen på mig att fixa. tanken var väl så egentligen, men sen blev jag ju tvungen att åka idag för att jag måste på läkarundersökning imorrn. typiskt att det inte blir som man tänkt sig.

men nu ska jag väl fortsätta organisera här. lyssnar på min "
städlåtlista" på spotify.. det går lättare då! =)

Kommentarer
Postat av: emma

Usch, jag fick en liten klump i magen nu... jag kan inte fatta att du flyttar...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback