- vänta vänta

måndag idag, och inget planerat. ska nog äta nåt iaf, inte ätit frukost än.
sen ska jag vänta på att hitta ett jobb och en lägenhet. nu är läget så att jag har sökt alla jobb jag hittat, och att det knappt finns några lägenheter...så nu får jag vänta.

åker tillbaka till kalmar på onsdag för att stöka lite med lägenheten, och herrejesus vad jag kommer få jobba med den känner jag. flyttpacka..skulle behöva en bil så jag kan göra mig av med allt jag inte behöver längre. det är rätt mycket saker som jag inte alls behöver längre, har samlat på mig så otroligt många struntsaker under åren i lägenheten, så det ska bli skönt att få rensa ur lite.

nu är det dags för det där matintaget känner jag, maten kurrar.

ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback