- återigen ska jag klaga över att jag är ensam, och nu är det kväll och mörkt dessutom..



vet ni - det har varit VÄLDIGT synd om mig idag. japp - så synd att jag till och med fick köpa glass och en tidning. för inte nog med att jag är ensam hemma, jag har haft feber också. jisses, det ska inte vara lätt alla gånger.
det bästa som har hänt idag är när jag fick äta tacosrester och måla naglarna med det nyinköpta nagellacket. kul dag - kul!
imorrn måste jag bättra mig med pluggandet, det har gått i motvind idag kan man säga, eller rättare sagt ifall sanningen ska fram, så har det gått i motvind i flera dagar. skärpning fröken åberg, skärpning!

ska nog stänga av dumburken snart (som bara har varit sällskap idag), och lägga mig för att läsa klart boken jag håller på med. "att älska som en porrstjärna" av Jenna Jameson och Neil Strauss. den är grymt bra, och jag har nästan läst klart boken på mindre än en vecka. skönt att kunna läsa lite. det är ett bra tecken, för det innebär att kaoset i huvudet har lagt sig lite, stormarna har mojnat. dock är det tre saker kvar i huvudet som jag måste få ut innan jag kan bli riktigt lugn. det är en tenta i elteknik, en i reglerteknik, och en i kylteknik. efter det kan jag andas normalt igen.

sov så gott*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback