- att vara ensam hemma är tyst och tråkigt och jag tycker inte alls att det är speciellt kul

jag har skitigt hår, känner mig tjock och grinig, och det ska egentligen vara den tiden i månaden då det är fullt legitimt att känna sig så... men eftersom jag pysslar och styr om med mina piller, ska det inte bli den tiden i månaden..vad som däremot håller sig kvar är dessa jägarns känslor. toppen. tur jag är själv hemma.
jag vill ha sockriga bullar och cola light.

annars blir det en lugn dag där jag ska försöka få min disciplin att hitta tillbaka hem så jag kan fortsätta plugga. en vecka kvar till första tentan, och ångesten växer i magen. det går säkert åt fanders.. den här gången också..

nu ska jag skriva nota och gå och handla, och eventuellt kommer det slinka ner något onyttigt i korgen också..typiskt.

ha en bra dag*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback