- det var roligare att plugga när glassen inte var slut. nu är den slut.

igår blev det på riktigt. igår skrev vi på kontraktet till vad som kommer bli våran gemensamma lägenhet, och det pirrar så där mysigt i magen när jag tänker på det. jag får snart se mina saker igen, har nästan glömt bort vad jag har i lådorna. oh, jag gillar det här. en och en halv månad till innan vi får börja flytta in.
vi firade med en pizza på kvartersrestaurangen som ligger vid porten bredvid våran, kan inte bli så mycket bättre.

har suttit och rivit mitt hår idag. det bästa som har hänt är när jag kom på att jag fortfarande hade glass kvar i frysen. det sämsta är när den tog slut.

åker till ostkusten imorrn för att andas lite östersjöluft och träffa familjen, kanske går bättre att plugga där, vem vet.
blir en billig resa då jag hittade en freeriderbil som skulle till skavsta, hur bra som helst.
blir till att packa snart och komma på nåt att äta till middag.. jag är själv ikväll eftersom jag numera är fotbollsfru på tisdagar, men då är det inget som stör desperate ;)

toodles*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback