- fy fabian för att sova länge och vakna stressad

tre missade samtal och tre sms på telefonen när jag vaknade imorsen. tittade på klockan och insåg att klockan var halv 12, tittade på smsen och kom på att jag hade en lunchdejt vid 12, scheisse... upp, in i duschen och iväg var det. som tur var gick det fort, och jag kom bara 15 minuter för sent., heja!
vi åt lunch på condeco, tog med oss kaffet och gick upp och satte oss vid götaplatsen. är otroligt fint väder idag, och vindarna är riktigt sommarvarma. underbart! verkar som att det blir fint imorrn också:



det som står på schemat för resten av dagen är städning och pluggning, och jag hoppar av lycka..not.
min älskling kommer dock hem idag, och det blir bra det!

hoppas ni har haft en fin dag hittills*

Kommentarer
Postat av: Tina

Svar: tack så mycket!=D Jag fick beröm för klänningen igår när jag skulle ut så jag är mycket nöjd!

Trist att komma hit för en eltentas skull,men det ska bli kul att se din söta nuna igen!:)

Kram!

Postat av: Emma

om du gillar foto. kolla gärna in mina bilder :)

2009-05-30 @ 20:30:10
URL: http://jumpintopuddles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback