- sökes: trogna bloggläsare

herre min skapare vad jag har tråkigt här på bloggen. vart har mina "trogna" läsare tagit vägen? innan jag åkte ut på min långresa i vintras, tycker jag att antalet läsare var rätt stabilt, men efteråt försvann dom...trots att jag bloggade samtidigt på den andra bloggen.. aja. their loss så att säga..

jag är iallafall tillbaka i bloggen, och tillbaka på land. det har gått bra att jobba i helgen, men såklart är jag lika trött som vanligt. det tär på en att inte sova ordentligt om nätterna. men jag lever, och jag ska inte klaga mer.
det var rätt fint väder i kiel igår, så vi gick iland och tog oss en glass, smaskens.

nu är det snart vanlig vecka igen, och back to arbetslöshet och plugg. men skönt att vara hemma ändå =)

ska nog hoppa in i duschen, sen vila lite och vänta på min älskade som förhoppningsvis kommer hem om ett par timmar..

ha en fin söndag*

Kommentarer
Postat av: Anonym

men hallå!

2009-05-12 @ 18:38:45
Postat av: hannah

jag läser iaf! =)

2009-05-12 @ 21:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback