- vad är en öppen kompressor och nu slutar jag nog blogga snart för jag får banne mig inga kommentarer

jag spyr på mina tentor, redan. men jag vill inbilla mig att det går bättre att plugga med lite blåbärste i kroppen, för gott är det iallafall. sitter inte hemma, det är tråkigt. mycket roligare att kunna sitta och titta på lite folk under tiden man försöker lära sig något. det går inte in så mycket i mitt huvud tyvärr. jag känner mig rätt så miserabel.

har haft en mysig helg i småland, vädret var fint, och jag gick barfota i gräset för första gången. känslan när grässtråna hittar in mellan tårna är så där obeskrivligt härligt. snart är det sommar, jobb och massor med sol. jag längtar.

medan han vid bordet bredvid sörplar klart sin hallonsmoothie, ska jag ta tag i mitt worddokument och försöka lära mig vad en öppen kompressor är, eller ta reda på anledningar till varför kondenseringstrycket blir för högt.. jisses.

ha en fin dag*

Kommentarer
Postat av: Anonym

men hallå!

2009-05-18 @ 15:58:45
Postat av: Elin Westerberg

Klart du ska fortsätta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback