- varför ska alla fina saker kosta så mycket så att man inte ens våga titta på det av rädsla för att bli pank?

kan jag inte få en trisslott med en riktig megavinst på, så jag kan köpa det här underbara halsbandet. okej, jag kanske är lite seg eftersom att det har funnits jättelänge. men det kostar lika mycket som det gjorde när det kom, och jag har inte mer pengar nu än vad jag hade då.

det är iallafall det populära namnhalsbandet från
Supastar, som jag gärna lägger vantarna på..

och går inte det, så funkar det precis lika bra med det här (också från Supastar):


oh , drömmar..


Kommentarer
Postat av: jennie

åhh vad söt du är. ja det ska bli spännande med ett riktigt jobb, haha får se om man får det eller inte!



men du, namnhalsbandet. vad kostar det? jag fick ett i examenspresent och det kostade typ 500, inte alls så farligt..



hoppas allt är bra med dig.

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback