» tjugoförsta november tvåtusensex «

Då ska man bli bloggare då... spännande...

Varit hemma både idag och igår...kortisonspruta rakt i höften hos farbror doktorn, man tackar!
Ont idag, känns som någon kör in en stor nål i sidan på mig. AJ!

En rätt händelselös dag. Sett på skärgårdsdoktorn mest hela tiden, solen och havet gör mig så glad, och jag önskar att det alltid kunde vara ljust och varmt. Fryser i mörkret.

♥ Tur att jag har mina små katter, blir inte så ensam då ialla fall. ♥    

Lina kommer hit och dricker te senare, trevligt att prata av sig lite. Var riktigt längesen vi träffades nu, alldeles för längesen.


Kopierar en sak från min älskade vän Elaine (ilejn.blogg.se). Spännande sak min lilla skåning!
Man ska tydligen slumpa fram låtar i sitt musikbibliotek som sen blir svaret på några frågor...kan ju prova i alla fall...




How are you feeling today?
Tears in Heaven (Acoustic) - Eric Clapton (lite deppig kanske, saknar kanske morfar idag)

How do your friends see you?
Enkelt - Lars Winnerbäck (jaså? så har ja aldrig tänkt det)

Will you get married?
Close - Westlife (ojdå, då vet jag, kanske då..."I've never been this close")

What is your best friend's theme song?

Fields of gold - Eva Cassidy (lite sorgligt måste jag säga..)

What is the story of your life?
Lång väg hem - Winnerbäck ("mörk himmel över sörmland..")

What was high school like?
Love can build a bridge - The Judds (okeej, den förstod ja inte riktigt)

How can you get ahead in life?
When love and hate collide - Def Leppard (kärlek och hat var det ja..)

What is the best thing about your friends?
You make me feel - Westlife ("we've been crying together")

What is tonight going to be like?
Plastartiklar - Lars Winnerbäck (den förstod ja inte riktigt heller...ska ju bara va hemma)

What is in store for the reminder of this weekend?
Breathe Easy - Blue (Neee, de låter ju inte alls bra! Jag som tänkte ha det kul i helgen!)

What song describes you?

Elegi - Lars Winnerbäck (hmmm?)

To describe your grandparents?
All I want for christmas - Mariah Carey (hehe, ska ju fira jul med dom..)

How is your life going?

Kom ihåg mig då - Lars Winnerbäck (lite känsla av övergivenhet kanske)

What song will they play at your funeral?

Fragile Heart - Westlife (ojoj, dom pojkarna verkar ha stor del i mitt liv tydligen..)

How does the world see you?
Do you - User (jaså? arg?)

Will you have a happy life?
SexyBack - Justin (haha, ojdå!)

What do your friends really think of you?

Missing you - 1st lady (har jag försvunnit? förändrats?)

Do people secretly lust after you?
FutureSex/LoveSound - Justin (haha, ja kanske det!)

How can I make myself happy?
Snow - Red Hot Chili Peppers (meen, ja gillar ju inte snöö! fast de kanske kommer nåt bra med den..)

What should you do with your life?
You are loved (don't give up) - Josh Groban (inte ge upp alltså...)

Will you ever have children?

The poison - Bullets for my valentine (jaha...inga barn då alltså, sorgligt!)



Som sagt..det där var ju annorlunda..



Städa lite nu o laga mat, lär väl gå till praktiken imorrn...



toodles*



Kommentarer
Postat av: elaine

mysigt stjärnan min :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback