» tjugotredje november tvåtusensex «

Helt trött idag! Vaknade kvart i sex...fy! Hatar att gå upp så tidigt, vill liksom bara ligga kvar i sängen..
Hade i alla fall en bra dag på VFU.n. Gjort lite allt möjligt, varit ute, läst saga, gjort hinderbana, lekt haj och sjungit en hel hög med barnvisor. =)
Efter VFU.n träffade jag Anna och Vickan och det bar av till möte med Lärarförbundet. Fick god smörgåstårta där! =) Skrattade ett tag så jag trodde jag skulle svimma!
När mötet var slut så gick jag och Vickan till puben och träffade resten av Pippi-gänget. Vi åt tillsammans och laddade upp lite inför morgondagens innebandy. Ska bli kul, även om jag inte ska spela.

Sova snart, blir en lång dag imorrn...

Åh, blir rik efter kl.00.00..eller om det är 01.00...whatever, jag är rik när jag vaknar!! Både CSN och lön får jag!!!


over and out*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback