glad påsk!

image19

Jaha, så var påsken slut i år igen då. Himlans va fort det går!
Åkte upp till mamma o pappa i torsdags eftermiddag efter skolan, var hemma 10 över nio.. Åkte hem och fick räkor och vitt vin precis som utlovat, smaskigt! =) Sov sen väldigt gott hela natten på madrassen i syrrans rum.
I fredags var jag o mamma ute o åkte lite, köpte lite blommor, åkte till kyrkogården så att morfar fick lite påskliljor, till apoteket, och sen hem igen. På eftermiddagen åkte vi hem till mormor för lite påskmat, mycket trevligt och mycket god mat! Ännu mer påskmat blev det igår på påskafton när vi var nere i stugan hos farmor och farfar. Förstår inte att man äter så himla mycket även fast man vet hur mätt man blir. Kunde inte sova igår för att jag mådde så illa för ja hade ätit för mycket.

Är tillbaka i Kalmar redan. Kom hit vid åtta ungefär. Dags för att ta igen lite VFU-dagar i veckan, vare sig jag vill eller inte.. o i det här fallet vill jag inte.. hade det bara varit att ja ska dit och bara hänga med i deras verksamhet hade det vart en sak, men nu måste jag ju planera egna saker, och det finns bara ingen tid för det. Nu har jag dock kommit på en liten sak, så det får fasiken räcka, annars vet jag inte vad jag kan göra för att hon ska bli nöjd..

Imorrn blir det tvätt om det finns någon ledig tid. Annars städa lite antar jag, plugga förstås...
Nån som känner en elektriker frstn? Nåt fel på min spis, får stötar av den..och vad jag förstår är inte det så himla bra.. Har ju inga pengar heller, så ja får väl helt enkelt lita på att ugnen inte ger mig världens megastöt så jag blir självlysande, annars kan jag ju inte laga någon mat. Inte bra det här inte..

Nehepp, sova litegranna nu tror jag. Ska gosa lite med mina kissar =)


tjipp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback