favorit i repris

Hade med den här listan i november någon gång, och gör det igen för att hoppas att mitt livsöde ser lite bättre ut idag. Tanken är ju då, för er som inte vet hur det går till, att man ska slumpa fram låtar i sin musikspelare på datorn för att sen avgöra hur ens liv ser ut och kommer att bli.. så himla patetiskt..men rätt kul! =)

How are you feeling today?
Landslide - The Smashing Pumpkins (okej...äsch ja vet inte..)

How do your friends see you?
Hello Hello, I'm back Again - Shivaree (haha, är det mitt skiftande humör som gör att jag kommer tillbaka?)

Will you get married?
Another Day in Paradise - Brandy (jaha, det låter ju bra med paradiset..)

What is your best friend's theme song?

Scars - Papa Roach (ja, vi har väl alla våra scars från diverse händelser..och det gäller alla mina best friends)

What is the story of your life?
If Tomorrow Never Comes - Ronan Keating (tar en dag i taget och har alltid vågat ta okända vägar)

What was high school like?
Humanity - Scorpions (Haha, det var humant..)

How can you get ahead in life?
Out of Reach - Gabrielle (kämpa kanske...)

What is the best thing about your friends?
Best of you - Foo Fighters (jaha..)

What is tonight going to be like?
I'll be okay - Sarah Dawn Finer (ja, det är ju lite ensamt så här på kvällarna...)

What is in store for the reminder of this weekend?
Lies - Korn (näääeee...det låter inte bra..)

What song describes you?

How to save a life - The Fray (fattar ingenting)

To describe your grandparents?
Baby can I hold you tonight - Boyzone (jahaa, den var inte så tydlig..)

How is your life going?

Here to stay - Korn (jepp, jag är här för att stanna)

What song will they play at your funeral?

Laura - Flogging Molly (lite fel namn på sången kanske...iaf för min begravning..)

How does the world see you?
Get Here - Oleta Adams (what?)

Will you have a happy life?
Send a prayer - Gentleman (okej, jag får börja be för det helt enkelt..)

What do your friends really think of you?

Guldlock - Eva Dahlgren (Handlar lite om längtan.. "kom stjärnöga ge mig tröst"..låter inte så bra ändå..)

Do people secretly lust after you?
Da Buzz - Take all my love (okeeeej....)

How can I make myself happy?
Curses - Bullet for my valentine (alltså ska jag ta tag i mitt liv och fortsätta kämpa..)

What should you do with your life?
Blind - Korn (I can see I'm going blind.. inte så himla positivt...)

Will you ever have children?

Say what you want - Rosie Thomas (får kanske möjligheten att välja..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback