trötter

onsdag - slut..
skola som vanligt hela dagen.. hydraulik, mkt spännande..
en favvo-tjej ringde och frågade om jag ville komma och titta på "bonde söker fru", självklart! så med lite chirre o dirre o lite cola åkte jag dit..alltid lika trevligt! =) kan inte föreställa mig hur det kommer att bli i vår här när hon inte bor här längre...kommer kännas jättekonstigt! vem ska jag då fula mig med?!

imorrn skola igen, dock bara en föreläsning på mindre än två timmar...men tentan närmar sig med stora steg, och det är inget jag vill kugga på..
farbror/tant doktorn på fredag, ska bli spännande att se vad som är fel på mig.. haha.. mkt spekulationer där.. hoppas inte på det värsta iaf...men det visar sig. =)

nu är det dags att sova...
och hur var det nu.. ensamt? - åh nej, inte alls...jag har ju mina sju kuddar jag kan gosa upp mig hos.. vilket underbart substitut...jag är överlycklig..



"they say that time heals everything - but I'm still waiting.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback