vår? ja tack!

image14

Så kan man nog säga att det är vår igen, inte en dag för tidigt.
Har vart några helt underbara dagar den här veckan! Satt vid slottet i två timmar i tisdags, hur härligt som helst!
Jag blir glad endast av ljuset.
När jag var hemma i helgen så hade farfar hittat en tussilago tillochmed!! Så himla underbart!

Igår hade vi tjejkväll hos Jessica med vin och fotboll, eller tjejkväll blev det väl inte riktigt eftersom Staffan och Simon kom förbi också..men ändå. =) Fotbollsmatchen var väl egentligen ingenting att hurra över, även om vi blev himla glada när Elmander gjorde mål, me like!
Vi stack sen iväg till puben där det blev lite mer dricka, oväntat..hm.. När den stängde så gick några av oss vidare till KM där det blev en öl, gott! Sen när dom stängde så cyklade jag hem. Behövdes...

Idag har jag inte gjort nånting alls. Bara vart hemma och glott. Mår fan inte bra än med min förkylning eller vad det är jag går och drar på.. helt död vissa tillfällen...men bara att bita ihop antar jag!
Imorrn är det dags för kissarna att åka till doktorn, de ska steriliseras, och det är faaan på tiden, den ena katten löper för fjärde gången nu..dock inte så bra tajming med tanke på att det kan bli komplikationer under operationen då. Men det måste ju göras, hon kan inte gå runt o hålla på så här längre. Idag har hon vart i badrummet tre ggr (instängd) för att ja inte orkat lyssna på henne. Där sitter man i soffan o glor på tv och hon hoppar upp på ryggstödet och sätter sig o jamar i örat...mysigt..
Sova snart, sjukt trött...


it feels like whatever we had is now gone


över å ut*


Kommentarer
Postat av: Jessica

hehe, ska jama dig i örat imorrn så du inte saknar det :-) mjaaaauuuuu...
Imorrn blir det sol och öl hos Vickan =)
P&K!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback