nu bär det iväg

imorgon så här dags är jag på båten och väntar på avgång.
har packat allt..tror jag, och pirret i magen har väl lite svårt att lägga sig till rätta..
men det ska bli fruktansvärt roligt, och spännande förstås, och jag ska försöka att lägga upp lite bilder på bilddagboken
http://misspearl.bilddagboken.se . Kommer antagligen inte kunna skriva så mkt här på bloggen eftersom vi inte är uppkopplade hela tiden, men jag ska försöka så gott det går.
frihet väntar och jag är glad att jag har fått chansen att åka iväg ett tag.
har inte så många förväntningar, vill bara att det inte ska blåsa alltför mkt, dock vet jag ju inte hur hon går i sjön, kan ju vara rätt stabil.. men det räcker nog med 13 m/s för att hon ska röra sig. fast vi får se, ingen som vet.
om 14 dagar är jag i New York en sväng...över dagen så där..känns konstigt att vara där så kort tid, men åker ju samma väg tillbaka, så två dagar kanske jag får gå runt där och njuta av alla intryck.
maten på båten ska tydligen vara bra, filippinare som är kockar, så det blir nog gott!

ha det nu så bra allihopa, jag kommer att tänka på er när jag hänger över relingen och spyr, och då kommer jag vara avundsjuk på att ni står med båda fötterna på land och slipper må dåligt.. annars kommer jag inte alls vara avundsjuk på er - för jag ska ut på det stora blå, och jag ska komma bort från avgaser, bilar, stress och intriger.
nu ska jag ha fem veckors terapi, och jag älskar tanken på havsluften, kan inte bärga mig längre, nu vill jag bara mönstra på och börja njuta.

ta hand om er och varandra så ses vi igen i november!

love* <3

Kommentarer
Postat av: Hannah

Saknar dig redan! Äh 5v är ingenting och du kommar älska det, det var ju det här du så gärna ville. Det är värt det! Sköt om dig. Kram

2007-10-08 @ 22:13:49
Postat av: Lina

Ha det skitbra nu!! Du kommer få en toppentid och förmodligen kommer du tycka den går alldeles för fort.. KRAMAR

Postat av: vicky diamond

åå kom tillbaka snaaart! skickar mejl när det händer nåt spännande här! puss!

2007-10-09 @ 17:15:27
URL: http://viktoriasecret.blogg.se
Postat av: Vickan

ha det så bra nu gumman... hörs snart! ta hand om tiden.. pusspuss till dig my pearl!

2007-10-09 @ 17:49:15
URL: http://shiiibby.blogg.se
Postat av: Hannah

Saknar dig redan! Äh 5v är ingenting och du kommar älska det, det var ju det här du så gärna ville. Det är värt det! Sköt om dig. Kram

2007-10-09 @ 21:13:11
URL: http://hannahgange.blogg.se
Postat av: jennie

ha det så hiiiiiimla roligt nu =) så festar vi när du kommer tillbaka.. :P puss

2007-10-09 @ 23:26:58
URL: http://sivle.blogg.se
Postat av: Anonym

Du vet ja kommer ägna en tanke åt dig varje dag gumman! =) Se bara till å inte bli kvar där borta! ;D
ja ska ta hand om dina plantor nu! hihi!
pusssa

2007-10-10 @ 09:19:03
URL: http://misslilstar.blogg.se
Postat av: Anonym

hoppas det känns sjukt bra nu och att du blir liite sjösjuk iaf, annars kommer jag va avis i fem veckor.. ;-) havet är nåt speciellt!
You´ll love NYC!!!
blöt puss på dig K-G!

2007-10-11 @ 23:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback