.

Just nu känner jag mig mest tom i huvudet..har tänkt så mycket så att det blivit stopp..känner mig helt konstig..
Dock är jag också väldigt trött, och det kan ju ha något med det att göra.

Ville iaf säga att jag är tacksam för alla som bryr sig, även om det inte märks så tar jag åt mig av det ni säger till mig, en dag kommer jag tacka er, men inte just nu, det finns inte riktigt plats för det..

Imorrn ska jag leka brandman! =) Ut på brandfältet och släcka bränder...ska bli spännande! Tisdag är det skola hela dagen, sen "tjötkväll" med Anna efter det. Onsdag är det brandfältet igen, liksom torsdag.. Sen blir det resa norrut antingen torsdag eftermiddag/kväll eller fredag morgon. Längtar efter familjen, och det ska bli kul att se hur de har det i nya huset också. På fredag blir det iaf Sthlm och firande av minsta kusinen, han fyller sex år nu, usch vad tiden går fort...han föddes mitt första år i Sthlm...och jag har så svårt att fatta att det är så himla längesen jag bodde där uppe! IKEA blir det också på fredag, jag är ju aldrig där annars menar jag...=) Den här gången blir det Kungens Kurva tror jag, även fast jag inte är så himla förtjust i det varuhuset.. Lördag vet jag inte alls hur jag ska fördriva, men det lär bli en tripp ner till stugan och hälsa på där nere, saknar.. På söndag kanske jag ska träffa Ida, får passa på när jag är där uppe...
Så ja.. känns som att jag har lite tidsfördriv framför mig, och det känns skönt..då slipper jag behöva tänka så mycket..

Sova nu.
Ciao*


Kommentarer
Postat av: Hilda

ville bara säga att du var jättefin igår..kramar

2007-09-16 @ 23:50:06
Postat av: Hannah

Är inne på nr 3...;)

2007-09-19 @ 17:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback