> fasta

tanken var att jag skulle fasta.. har vart väldigt mkt på sistone och min kropp har inte mått så himla bra.. men så har jag läst på lite, och fasta ska vara den ultimata metoden för att få fart på kroppen igen..
dock har jag stött på lite problem så här under min andra fastedag.. för visst började jag igår! =)
men det ena problemet som jag tyvärr inte kan göra något åt är andra människors reaktioner.. "men du behöver inte fasta", "du måste ju äta, vad håller du på med?!", "haha..".. ja, och så vidare.. men jag vill bara förtydliga, jag fastar inte för att gå ner i vikt, för jag vet mycket väl vad som händer med kroppen efter att man börjar äta igen..
men ja, det var ju bara ett problem.. det andra problemet är att jag har kommit fram till att jag älskar att äta, när man inte ätit mat på två dagar så verkar man uppskatta det mer.. eller så är det bara jag som är glupsk! haha! =)
jag tror dock att jag har bestämt mig för att avbryta min fasta, dels för att det är så jobbigt med alla påtryckningar från min omgivning, och dels för att jag känner att jag måste ha mat för att orka med det liv jag lever nu.

en annan sak jag kommit fram till är att jag kommer nog inte kunna komma igång med min träning ordentligt förrän skolan och hela mitt liv har lugnat ner sig lite.. för så roligt är det faktiskt inte att träna.. tycker inte jag iaf!

det får bli fasta och träning i sommar istället, jag får helt enkelt rikta in mig på beach-2012 som jag bestämde för längesen.. =)

Kommentarer
Postat av: emma

Jooohoo, det är skoj å träna, men man behöver ibland vara 2! ;) ja ska börja på måndag! Men på nautilus! ;) Skaru me??!! JAAOO!! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback