- jag vet att...

..jag egentligen borde sitta manisk framför böckerna och plugga plugga plugga. men just nu tar jag en paus. det här får verkligen gå som det går. jag vet inte vad jag ska göra för att få allt att fastna i huvudet. det är ju som det är.

varit i skolan för sista gången den här terminen, och förhoppningsvis för sista gången någonsin. det känns lite konstigt, men å andra sidan väldigt skönt. inte speciellt vemodig för tillfället iallafall. mest nostalgisk tror jag. har ändå bott här i tre och ett halvt år nu och levt högskolelivet till det yttersta. min stackars overall som blev övergiven iochmed skolbytet, och som numera hänger i garderoben och samlar damm. den var fin, vi har haft det roligt tillsammans. dock lär jag aldrig någonsin ta på mig den igen. tänk alla fester man har varit på, alla sittningar, åren på AG, ja...har blivit fester i massor skulle jag säga. men jag har trivts som student - om man bortser från den otroligt underbara ekonomiska situationen man befinner sig i. men nu är det jobb som hägrar, och jag hoppas att den ekonomiska krisen övergår till det bättre.

nej, nu har jag svamlat för länge, måste sätta mig med kyltekniken nu.

over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback