freaky friday??

nej, inte direkt.. en rätt tråkig dag faktiskt..
förstår inte hur man kan tappa motivationen så snabbt..
mkt har det nog med att göra att jag inte blev antagen den här gången heller, och mitt mål känns ännu längre bort än förut.
men jag får väl försöka kämpa på i vanlig ordning och bortse från det tråkiga..fast just nu orkar jag inte.

ikväll sitter jag själv, blir tacos och vin, nåt måste man väl få unna sig.
jobb imorrn och på söndag, plus resa till jönköping på söndag kväll efter jobbet. tidigt måndag morgon åker vi ner till gbg och hälsar på våran gamla båt! =) längtar massor.. kanske skulle skita i skolan några veckor och bara åka med över atlanten igen =) andas frisk luft och njuta av det okända. =)
men det går ju tyvärr inte, har massor med tentor på gång.. så jag kommer väl fortsätta vara osocial de närmaste veckorna och bara försöka koncentrera mig på skolan.

nu laga lite mat. =)

bye*


image106

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback