fredag..

Så, då var det helg igen då..veckorna går läskigt fort.
Dock gör det inte så mycket, nu vill jag ha sommar igen!! Vill inte ha det här "mitt-i-mellan"vädret. Antingen ska det vara riktigt kallt, eller riktigt varmt. Så svårt att veta hur man ska klä sig ute också. Jag som cyklar varje dag kan ju inte ha något jättevarmt på mig, då dör jag ju av värmeslag. Men när jag inte cyklar så kan jag inte ha något för kallt på mig, då fryser jag ju.. Haha, jaha, det får bli dagens i-landsproblem.

Fredag
innebär städning, vilket inte står högst upp på min önskelista. Plugga är väl inte heller en aktivitet som jag skulle uppskatta just nu heller.. Men men, man har gjort ett val och får ta konsekvenserna.
Tänk en solstol på en varm strand, en paraplydrink, en bra bok och massor av färsk frukt!! <--- (Lina, du ska väl inte klaga i det här sammanhanget? =P).
Inte ens har man en vecka över till en sista minuten resa någonstans. Har knappt ens tid att sätta mig på tåget hem till familjen som bor 30 mil härifrån.

Nedu, sommaren lilla, nu får du ta och raska på litegrann, såhär kan vi inte ha det längre..


image159

Ja, varför inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback