Ingen ork...

till att blogga alltså..
skolan tar all tid som finns för tillfället. massor att göra och massor med nya saker att trycka in i huvudet..
men det är ju intressant, så det är väl bara att lära sig. =)

trivs hur bra som helst i skolan, och jag har en känsla som är svår att sätta ord på. känner mig glad i hela kroppen, mår jättebra och frågar mig själv när jag kände så här senast.. dagarna flyter på bra och jag känner mig nöjd på något sätt. underbar känsla iaf =)

imorrn är det brandlektion och navigation som gäller, torsdag lite blandad kompott, liksom fredag. sen jobb lördag och söndag, plus en utgång på det =)


"cause I surrender everything,
to feel the chance to live again.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback