monday it is...

vilken dag! lekt rökdykare idag =) det var klaustrofobitest, herre min jesus, inte alls så himla roligt.. men jag överlevde och sitter ju här nu, så det är överkomligt!
dock har mina knän redan fått sig några törnar, och blåmärken börjar sakta men säkert krypa fram. haha, kommer ihåg hur dom såg ut förra året.. helt misshandlade.. bättre lär det väl inte bli i år dock..

är helt slut! vart och storhandlat på maxi och såg ut som ett cyklande berg på vägen hem...helt fullpackad cykel! =) men hem kom jag!
köpte en kaffebryggare eftersom jag fick en sån mojäng som man maler kaffebönor i från jobbet i julklapp, så idag har det blivit nymalet kaffe, var riktigt gott! =)

nu är det plugg som gäller innan det blir dags för sova, kommer nog sova gott inatt tror jag, jobbigt att behöva gå upp så tidigt imorrn bara.. =/

over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback