sunny sunday..

..eller? =)

herregud, sov till tolv idag! men det var skönt, mkt skönt!! =)
hade en mysig kväll igår, ibland uppskattar man ensamheten trots allt. maten var toppengod, och det var lite extra festligt med vin till (tack pappa) =) blev väl inte så mkt pluggande framför melodifestivalen som tänkt, men äsch, det finns ju tid till det idag istället. två tentor på torsdag, fokusering..

gick med emman och josse + josses kompis till ikea, härlig promenad det blev, så himla skönt väder ute. kul att prata av sig lite med skruttan också, så längesen vi umgicks sist. men nu har vi ju vekligen tagit igen lite tid i helgen, först i fredags, och sen idag. vad underbart det är med riktiga vänner!
på ikea blev det lunch i form av köttbullar, ja - jag vet att man lika gärna kan äta det hemma, men äsch, det är ju gott! blir nog det imorrn igen i form av matlåda.
hittade en stor ljuslykta på fyndavdelningen, och så köpte jag ett ljus till den, och två stycken kassar jag ska ha som "återvinningsförvaring". =) var ju nedsatt pris på dom, så funderar på om man inte ska åka dit i veckan också, så slipper man hålla på och köpa papperspåsar och plastpåsar varje gång man handlar mat..
var lite wild and crazy på vägen hem, orkade inte gå runt motorvägen, så vi gick rakt över den istället, haha, mkt fortare!! man ska leva lite farligt ibland... men ja mamma - jag kollade ordentligt så att det inte kom någon bil först. =)

pratade precis med lian som kommer tillbaka till kalmar om några timmar, har faktiskt klarat mig förvånansvärt bra utan henne i helgen, även fast jag saknar 'na. imorrn ska vi ut till brandfältet och leka rökdykare igen, var ju nästan ett halvår sen sist, och nu är det dags igen! inte världens roligaste, men men.. lite fysisk ansträngning skadar ju aldrig =)

tidvatten nu ja.. och snart lite singing bee =)

hajhaj*

Kommentarer
Postat av: emma

hihi! jaaa, riktiga vänner e guld värda! DU E GULD VÄRD!!! puss babe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback