> INTE god morgon!!!

fy fabian...vilken natt!
trodde aldrig jag skulle somna igårkväll, låg och vred och vände på mig.. och när jag väl hade somnat så blev det ingen speciellt bra sömn.
har så förgjordat "tjej-ont" i magen så jag trodde inte det var möjligt. ja fy fabian - jag säger bara det.
skulle ha jobbat idag också, men inte fasiken går det.
får väl dock se det lite positivt eftersom jag nu har en godkänd anledning till att ligga kvar i sängen och slösurfa eller läsa hela dagen. men det är inte roligt för det. jag skulle ju jobba med barnen idag...oh crap!

nu ska jag fixa kaffe, äta smörgås, och framförallt - tycka synd om mig själv.. så det så..

hoppas ni andra får en bra dag!

over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback