> jobba jobba jobba

hej och hå.. trött är jag..
jobbat 07-19 idag, men jag tycker det har gått bra ändå, blir nog så när man har trevliga arbetskamrater. =) har sålt mycket också, och det är ju ännu bättre!
blir samma tid imorrn.. går nog bra då med..

usch, jag har fått H&M's höstkatalog idag, det känns lite smått deprimerande måste jag säga. Vill inte att sommaren snart ska vara slut. När jag tänker efter börjar skolan om mindre än en månad nu.. om jag ska läsa den kursen det vill säga.. i vilket fall som helst är det trist att det snart är augusti. dock måste jag säga att det har varit en bra sommar so far.. kanske därför jag inte vill att den ska vara över. men men, det är iofs ingen som säger att hösten kommer bli dålig..men det är bara det.. att det är.. höst..

nu ska jag bädda ner mig i soffan och titta på tv innan det är dags att förflytta sig till sängen och så småningom sova..

ha en bra kväll

over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback