> på tal om..

..tidigare garderobsrensning så förstår jag fortfarande inte hur jag kan ha så mkt kläder..
har tre papperskassar med saker som ska iväg, och då är två av dom IKEA-kassar!
har även insett att de tio galgarna jag köpte i förrgår inte räcker, måste ha ännu fler.. hur förvarade jag kläderna förut?!

har vart på jobbet fyra timmar idag också. klippte och klistrade precis hela tiden, konstant i fyra timmar! tur man har jobbat på dagis =)
lyckade även få en jobbarkompis att köra hem mina hyllplan, så snart ska jag börja betsa dom, och så småningom sätta upp dom här i dagarna framöver. ska bli skönt att få ordning.

nu ska jag fortsätta röja.. verkar aldrig som att det tar slut det här..

over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback