> raindrops keep falling on my head..

fast inte just nu förstås, för jag sitter invirad i mitt täcke, inomhus dessutom. svårt för regnet att ta sig in..
men ute - där spöregnar det. men det är rätt så mysigt.

vilket meck det var igår, köpte "tyglösa" tygram från IKEA och tänkte sätta ihop två tavlor.. ENKELT! tänkte jag då jag började.. haha, eller hur.. dom där skruvarna var ju alldeles för långa, så det gick inte att skruva in dom. attsingen... meeen.. som den samlare man är hade jag andra skruvar i mina gömmor, och de funkade galant! så en ram är nu ihopskruvad. ska bara ge mig på den andra, och då måste jag leta efter ännu mer skruvar..
något mer jag ska göra idag är tvätta fönster, men det känns ju sådär att börja med det om det regnar ute. kanske sätter upp de nya gardinerna ändå, även fast jag egentligen inte får. men det är så roligt! =)

kanske skulle sätta fart här nu så jag får alla saker gjorda som står på planeringen.
ska städa, rensa, tvätta fönster, plantera om orkidéerna, diska, plus att jag helst borde sätta igång med uppgifterna till sommarkursen... jesus vad saker att göra. tur jag är ledig idag och inte börjar jobba förrän 15 imorrn.

ha en bra dag!

over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback