> morgonpromenad och gröt med banan

när folk frågar vad jag har i gröten, och jag ger dom svaret "banan", rynkar de flesta på näsan.
jag vet - det låter inte alls gott, men det är det, jag lovar.
idag har jag även solroskärnor och pumpafrön (eller solrosfrön och pumpakärnor - välj själv) i min havregrynsgröt.
jag är en sån som inte vill att gröten ska slinka ner som en bakvänd spya, jag vill hellre ha något att tugga på.. så det så!

efter min morgonpromenad är det nu dags för den efterlängtade gröten, och en kopp te till det, toppen! =)

snart iväg till jobbet, blir nog en bra dag.

over and out*

Kommentarer
Postat av: Lina

aa d e riktigt gott med banan i gröt... åt det en massa när ja va iväg.... kanske ska börja med det här hemma med.... hmm... får fundera vidare...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback