> glasögonorm!

jaha, nu är det officiellt, var och hämtade glasögonen idag..
var också på personalfest och fick kommentarer att de trodde att jag var ny på jobbet..
vet inte om det känns bra eller dåligt.. kanske en "nystart".. haha! =)
men men, så kan det vara.. bara bita i det sura äpplet och sätta på sig ramarna på näsan..

har haft en mkt bra dag med plugg och mysig fika, samt personalfesten förstås..
kan väl säga att jag inte är så bra på bowling som jag brukade vara.. får fasiken ta tag i det här snart igen..saknar det.. bästa serien idag var 136, och jag skäms faktiskt lite... fast det får väl duga..

nej, ta och sova nu, skola imorrn och uppkörning på ARPAn... haha.. kanske åker dit för sjöfylla...för jag är fasiken inte nykter... men det går väl att sova bort..har jag lärt mig =)

aja, natti natti, hörs igen imorrn*

Kommentarer
Postat av: emma

har du skaffat glasögon gumman? välkommen i mitt gäng! ;) pusssss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback