> motivation noll

tenta imorrn ju, och har inte pluggat så extremt mycket som jag borde ha gjort.
men just nu känner jag att det får gå som det går. ska självklart sätta mig med näsan ner i papprena sen, men motivationen ligger verkligen på noll just nu, och jag är inte alls så sugen på att lära mig allt det där just nu.
vill bara ha en färdigstädad lägenhet, en stor godispåse, lite tända ljus, en mysig filt och den boken jag håller på att läsa just nu ("En shopaholics bekännelser" - Sophie Kinsella). DÅ hade jag vart nöjd!
dock ser läget ut som så just nu att min mage kurrar, lägenheten ser ut som att de där cyklonen i burma har vart här, och jag måste plugga!
fy sautan vad jag längtar efter sommarlovet!!! eller "lovet"...

måste ta tag i det här och funderar på att börja med att stilla min mage litegrann..

over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback