- god förmiddag

idag är det den stora dagen D.. eller dagen T kanske? tenta iaf. om några timmar kommer jag sitta där och svära för mig själv. men sen, när jag är klar. då ska jag bara hem och slänga mig på soffan - kanske med ett nytt stickprojekt (eller sticka klart sockorna), och så tror jag att det blir muffins på det med. sen ska jag bara njuta hela helgen av att inte behöva plugga något alls! sen sätter det fart på måndag igen, för om två veckor är det dags för fler tentor..

det är en riktig höstdag idag. tur jag inte ska vara ute så mycket. här blir det kaffe i mängder, filt, raggsockor och bara massa tentaplugg...är det inte en bra dag så säg? =P




så här ser det ut utanför mitt köksfönster..massor med löv överallt!




ha en bra dag,

over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback