- goder afton!

har varit en väldigt lugn dag idag. var på utvecklingssamtalet som gick hur bra som helst, sen har jag varit hemma och plockat lite. inte pluggat dock, vilket jag egentligen borde ha gjort. men jag har några dagar på mig fortfarande. har inte haft någon ro i kroppen heller för att kunna sätta mig ner, och då är det ju kört.
nu ikväll har jag haft mina tjejer här på lite kaffe, te och massa prat =) alltid lika mysigt!

har precis ätit lite kvällsmat - blev oboy och ostmackor, och så kokt ägg, smaskens =)

resten av kvällen blir det att titta på desperate och sticka klart halsduken - för idag blir det minsann klar!! =))

ha en fortsatt bra kväll och sov så gott sen.


over and out*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback