- hej och hå

tror fasiken att det ska vara helt grått ute idag igen! har en helt ledig dag framför mig och tyckte väl att det kunde vara på sin plats för en liten promenix - men nu ska jag sitta inne och plugga, dricka kaffe och sticka istället. vilken dag va? dock lite mysigt. dock lite ensamt. önskar jag kunde bli klar med halsduken nån gång, men har typ stickat en tiondel..bara en meter kvar.. yeay!

just det, jag har ju tenta på måndag. förtränger sånt har jag märkt. jag tycker inte det är speciellt skojig att skriva tenta, det är lite jobbigt. inte alls ångestframkallande, utan snarare tråkighetskänslorframkallande. jag gillart inte. å andra sidan är jag snart klar med högskolelivet, och det på riktigt. efter december blir det inga mer tentor, det är finito.

nu ska jag hälla upp andra koppen kaffe för dagen. bädda sängen kanske man skulle göra.. kanske.. annars kommer jag nog bara få för mig att krypa ner igen, ser lite inbjudande ut. plugga också. just det - tenta på måndag..

snart är det fredag dock! en helg med min underbara väntar.



ha en bra dag,


over and out*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback