- kaffe och stickning

blev tvungen att köpa sånt tråkigt vaccumförpackat kaffe idag eftersom mitt andra var slut och det var det billigaste. sicket i-landsproblem.. säkert ett u-landsproblem med, när det kommer till våran kaffeförbrukning. man kanske borde köpa rättvisemärkt, men det rimmar inte så bra med csn tyvärr, så det för bli när inkomsten ökar litegrann.
nu är det lite tentor på gång igen, och då behövs det kaffe har jag lärt mig. blir så mycket lättare att hålla sig vaken då =)

jobbade idag med, sen hem och slappade lite, och så till skolan för en föreläsning - reglerteknik. vi ska ha tio föreläsningar och fyra labbar, sådär skojigt känner jag.. men å andra sidan är jag nog inte så positivt inställd till skolan alls längre, känns att det börjar gå mot sitt slut. och jag tycker nästan att det är tur det. vet inte om jag hade haft så mycket energi så jag hade kunnat plugga en termin till. ack ack ack, så synd det är om mig..

nu ska jag fortsätta stickningen här... gav mig ju på att sticka ett mobilfodral igår, men det blev för stort så repade upp allt, nu blir det ett nytt projekt här, en "tubhalsduk" i mohair/acryl..spännande att se vad det blir av det. har som känt tagit en paus med sockorna...tålamodet tog slut =)

ha en bra kväll!!

over and out*

Kommentarer
Postat av: hannah

hehe jag dricker te och virkar! =) kram

2008-11-04 @ 18:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback