- så var det över

ni anar inte hur underbart det känns att ha skrivit dom där jägarns tentorna! har suttit på bibblan mellan halv nio och halv fem för att försöka trycka in allt i huvudet.. fy bubblan. jag blir så trött! vet inte vart allt har gömt sig i huvudet sen förra gången jag skrev de där tentorna (ja, det här var omtentor)... men det är å andra sidan inte nåt jag bryr mig om just nu. jag har ju MASSOR med andra saker att tänka på!!!

JAG HAR JU FÅTT JOOOOBB!!!!

har redan börjar skriva packlista, men det beror nog på att jag ska försöka få med mig det mesta när jag åker bil upp till nypan nästa vecka, eftersom jag kommer mönstra på i norrköping. dock är det skönt att man inte behöver ha så mycket med sig när man jobbar på sjön. grisar ju runt i overall på dagarna, och sen är det myskläder som gäller. kanske får ha med ett par jeans så man har nåt att gå iland i. det blir bra det här. men tänk hur mycket jag ska sticka!! hur många mössor som helst kommer det ju bli! och så mycket böcker jag kommer hinna med att läsa. aaa, det är ju underbart det här! sju veckor blir jag borta ungefär, det är länge det. slipper kalla januari här hemma iaf, och får ut och åka båt på nordatlanten och akta mig för isberg istället.. dock är det varmt och skönt i maskin! =)

jobbhelg nu, bara två såna kvar helt plötsligt. känns lite vemodigt, jag som varit där varannan helg i två år..
får väl passa på att njuta så länge som möjligt. förhoppningsvis kommer jag tillbaka en sväng när jag har mönstrat av sen..

neheni, nu ska jag se "på spåret", och äta lite också kanske, maugen kurrar..

ha en bra helg!

over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback