- sunshine

goder morgon! kan inte förstå att det redan är 17 november, om en månad är jag verkligen klar i skolan på riktigt..eller, någon tenta kvar kanske. så fel av mig - jag menade att säga att jag om en månad inte alls är klar i skolan..basta..

väldigt soligt och fint väder idag, behövs en dag som denna när det inte blev mycket sömn inatt.. fastnade vid stickningen, började och slutförde en mössa.. dock blev den lite för liten för mig tror jag.. så jag får ge bort den. men sticka en ny ska jag göra. kanske blir idag när jag kommit hem från skolan, slutar redan vid 12.

nej, nu ska jag packa skolväskan och kanske få i mig en macka innan jag far iväg.

ha en bra dag!

over and out*



lite soligare ute idag än sist jag fotade. dock är det frost, för löven är helt vita.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback