- aj mitt pekfinger!

tydligen ska man behöva lida för att man försöker vara lite huslig. jag kan bara inte sticka utan att trycka ifrån med ena pekfingret. min mor påstår att jag stickar för hårt, men det är ju så det ska vara.. annars ser det inge bra ut.. tror jag håller på att få en blåsa på fingret, herregud..

ledig idag. eller, jag behöver inte gå till skolan. har massor med saker att göra ändå.
ska till frisören vid 11 och försöka göra något åt mitt huvud som ser ut som ett fågelbo, efter det hem och dona lite. sen iväg och plugga (eller plugga hemma), och sist men inte minst får jag besök idag. så den här dagen kommer nog att försvinna den med.

nu är det frukosttajm, kaffet är klart och tidningen ligger framme. =)

ha en bra dag i höstsolen.

over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback