- bara sex kvar..

oj, sicken bra dag det har varit. började lite segt med kvarvarande trötta ögon, så jag sa åter igen godnatt till kudden och somnade om. hade jag fått bestämma skulle jag inte ha lämnat sängen idag. men eftersom jag blev tvungen att pallra mig iväg till skolan så bet jag i det sura och stack iväg för att få en bra dag trots allt. var absurt nervös inför tentan och trodde jag skulle få blackout, men det ordnade sig, och jag blev godkänd. så skönt! en klar, sex kvar.
firade tentan med en fika tillsammans med lilla J, vi åt paj med glass och blev jobbigt mätta - men gott var det! =)

precis hemkommen efter mys med mina tjejer, alltid lika trevligt såklart. det var dock kallt att cykla hem, man får försöka att komma ihåg att ta med sig vantarna ut nuförtiden, och mössan förstås.

ny dag imorrn.

sleeping time.

over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback